Dag 3

9 augustus 2014 - Praag, Tsjechië

Vandaag konden we "uitslapen", want we zouden zeker tot 13.00 uur op onze kamer blijven. Leonie heft namelijk voor Marcia een babyshower georganiseerd. Dit vieren ze bij ons thuis, dus moeten wij Marcia bellen met een smoes om haar daar naar toe te krijgen. Leonie belde ons om ongeveer 12.55 uur om te zeggen dat iedereen binnen was, nu moesten wij Marcia bellen. We vroegen haar of ze even naar ons huis wilde lopen om te kijken of onze creditkaart daar lag. Als dat niet zo was moesten wij hem gaan blokkeren. Dit was natuurlijk een smoes, wel een harde, maar anders zou ze nooit snel daar naar toe zijn gegaan. Het belletje deden we met Loek zijn mobiele telefoon, want dan kon ik via de whatsapp met Leonie in contact blijven. Als zij Marcia over de brug zag lopen, zouden we via mijn I-pad op facetime gaan, zodat we Marcia haar gezicht konden zien als ze bij ons binnenkwam. Wat was ze verrast, echt dikke tranen over haar wangen. En wat kon ze schelden. Heel leuk om te zien allemaal. Ze had Siem bij zich en die stond van schrik achter haar.

Voor ons zat het helpen er nu op en konden we Praag weer in om onze voeten en kuiten te martelen. Bij de metro kochten we een 3-dagen kaart. Deze is nadat je hem één keer geactiveert hebt, geldig voor de tram, metro en de bus. Ook is deze geldig voor de funiculaire.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl