Voorpret

6 augustus 2014 - Amsterdam Zuidoost, Nederland

Home » Stedentrip Praag 7 t/m 11 augustus 2014 » Voorpret

Anwb gidsDonderdag 3 april 2014
Vandaag ben ik naar de ANWB winkel gegaan om weer zo'n handige gids met allerlei informatie over Praag te kopen, want dan kunnen wij onszelf vast lekker inlezen. Deze gids hebben we al van heel veel stedentrips die wij gedaan hebben, dus vandaar dat ook de gids van Praag aan dat lijstje toegevoegd moet worden.
In de gids staan alle belangrijke bezienswaardigheden, de winkelcentra/straten, restaurants etc.etc. Ook staan er diverse wandelroutes in, die je dan langs de belangrijke bezienswaardigheden voert. Ook zit er een grote plattegrond in.
Maandag 21 juli 2014
Nog maar anderhalve week en dan zijn we op weg. We hebben er heel erg veel zin in. Alleen gaan we volgend weekeinde eerst nog weg. Waarheen weten we nog steeds niet, want het is een kado van de kinderen, van toen we 35 jaar getrouwd waren. We zullen zien, maar ook daar hebben we heel erg veel zin in. Ik heb twee weken geleden ook al een nieuwe fotocamera gekocht, want mijn oude begon toch wel slecht te worden. Er zat op iedere foto een vlek, en die zat waarschijnlijk binnen in de camera, want ik kreeg het niet van de lens af. Nu kan ik dus op allebei de weekeinden weer mooie scherpe foto's maken.
Maandag 4 augustus 2014
Na een zalig verwenweekend in Fort Resort Beemster afgelopen weekeinde (dit was het kado wat wij van de kinderen hadden gekregen voor ons 35 jarig huwelijk), zijn we al druk met komend weekeinde, want dan gaan we naar Praag. Ik heb op mijn werk een klein informatieboekje uitgeprint en nog wat andere informatiue welke ik over Praag had gevonden. Loek had op zijn werk de transfer geregeld van het vliegveld naar het hotel en meteen voor de dag dat we teruggaan. Ook had hij allerlei informatie over de wisselkoersen opgezocht en uitgeprint. We gaan dus GOED voorbereid op pad. Laat het maar snel donderdagochtend zijn.
Woensdag 6 augustus 2014
Vandaag laatste dagje werken en dan...........PRAAG. Vandaag had ik in de familie whatsapp toch nog even gevraagd of er iemand is die ons morgenochtend heel vroeg (5 uur van huis weg) naar Schiphol wil brengen. Nou, Claudia gaat dat doen, en dan daarna meteen door naar haar werk. Zij begint toch altijd om een uur of 6, dus is dat gelukkig ook geregeld. Vanavond nog even de koffer pakken en dan zijn we er echt helemaal klaar voor.